[abc80] Fw: [ABC80] DOS-diskett

Per Vallgren stper6 at hotmail.com
Sat Aug 11 16:23:05 PDT 2012

-----Ursprungligt meddelande-----
From: Per Vallgren
Sent: Sunday, August 12, 2012 1:18 AM
To: Anders Jansson
Subject: Re: [abc80] [ABC80] DOS-diskett

Hej igen...
Något helt sjukt har hänt.
Först får jag tag i en ABC80 med en ABC890 expantinsenhet och  en 832 flexi
enhet!
men utan system disken.
men tusen tack till Anders Sandahl så fixa han system disken till min ABC80.
men inte ett problem utan ett annat kommer!!!:(
nu får jag bara error 48 till svar från min DR (FD)
dvs "fel i bibloteket"
5 1/2" jag använer är det inget fel på
Jag tror däremot det blivit fel på min ABC832:a
är det någon som har en till övers?
jag köper den isf!
MVH Per