[abc80] Hej på er och Gott Nytt År

Anders Bengtsson anders at abc80.net
Tis Jan 3 02:11:42 PST 2006

Hej,

Nej, så mycket ABC blir det inte längre, jag hade igång en ABC806 i somras...

Jag rotade hemma i källaren och hittade då en ABC80 som jag inte visste
att jag hade. Trodde att alla fanns i magasinet. Den här låg i sin
orginalkartong och såg helt ny ut. Hade ingen skärm så jag kunde inte
testa den. Tog lite bilder på den...

Håll till godo!

http://blue.abc80.net/051024_ABC80/index.html

/Anders