[abc80] Arduino (eller motsv) som kassettenhet?

Lars Jonsson lajon1963 at gmail.com
Sön May 19 12:40:41 PDT 2019

Hej, en till ny på listan här. Ja, detta har jag lekt med. Primärt för
en Arduino Mega 2560 (+ "shield" med OLED display och SD kort hållare).
Filerna läses från ett SD kort alltså (och kan skrivas också).
Det var lite tight med RAM i en vanlig Arduino , jag har dock testat det en
del också (användargränssnittet i en terminal typ på en PC då).
Det är inte publicerat någonstans men jag kan skicka en zip om någon vill
ha detta (utan garantier :-)
/Lars