[abc80] Tangentbordsproblem ABC77

rsignup at walker.st rsignup at walker.st
Sön Nov 11 03:59:14 PST 2018

Hej igen,

Har nu trippelkollat alla pads i mitt tangentbord och även bytt över tangentbordet på ett annat bords kretskort och är nog ganska säker på att problemen är relaterat till elektroniken och inte mekaniken, tangenter som inte funkar flyttar på sig beroende på vilket kort jag använder, vilket tyvärr nog betyder att jag har 3 st trasiga tangentbords kort :(

Så vitt jag kan se finns det inget schema på tangentbordet i service manualen, det är ju ett OEM:at Key Tronic, är det nån här på listan som har schemat ? Skulle behöva felsöka, det kanske är nått enkelt som svajig VR eller nån row scanner som är paj....

/Robert