[abc80] SD-kort-lösningen och ABC-bussen

Robert Juhasz juhasz at abc.se
Tors Mars 22 15:23:22 PDT 2018

Ett annat sätt skulle kunna vara (?) om man satte ABCbus i ABC800-adaptern och sedan stack in den i expansionsboxen på i/o sidan som ett normalt io-kort. Då tror jag inte minnet krockar och man får inga drivproblem… Jag skulle kunna testa lite också för jag har fått fram lite mer ABC-grejor på sistone..

Robert