[abc80] ABCBus-problem

Robert Juhasz juhasz at abc.se
Sat Jan 13 13:48:53 PST 2018

Det kan fortfarande vara en lödning på adressbussen - på 800an används bara io-ledningar o databuss men på 80an simuleras dosrom också. Det är också konsistent med att 80an hänger sig vid boot men 800an funkar fint....

Robert

Skickat från min Xperia™-smartphone från Sony

---- Ola Andersson skrev ----