[abc80] Hires Invasion

Andreas Gustafsson andreas.gustafsson at gmail.com
Tors Feb 16 04:19:07 PST 2017

Tackar för alla positiva kommentarer!

Jag hade för avsikt att nämna fler namn i tack-texten, framför allt herr
Juhasz som varit mycket behjälplig, men dessvärre tog platsen slut så jag
kunde inte trycka in ännu en textskärm. Det påminner mig om att jag ska
börja titta på om det finns något bättre sätt att ladda in min kod än den
bin2bac-lösning jag kör nu, som det är nu får binären bli inte bli större
än cirka 12.5kb har jag för mig.

Att ABC80 fyller 40 nästa år har jag också uppmärksammat, och har ett
projekt på gång som ska releasas då om allt går väl. Dock inte demo den här
gången, utan något lite mer interaktivt... :)

/Andreas