[abc80] Hires Invasion

Anders Jansson andj at hem.utfors.se
Tis Feb 14 15:07:09 PST 2017

Instämmer! Vilken fantastisk demo! Och tack för tacket! Roligt att vara
med på ett hörn, och jag vill gärna nämna att Robert Juhasz har en stor
del i att SD-kortet finns. På Retrogathering i Västerås tyckte Anders
Sandahl att nästa år borde bli lite extra Luxor-inspirerat med tanke på
40-årsjubileum för ABC80. Bra tillfälle för nya demoprogram?

/Anders