[abc80] ROM/RAM-emulering till ABC80 och SD-interface

Anders Sandahl anders at abc80.net
Tors Nov 8 12:09:02 PST 2012

Skulle ni vara intresserade av en dump av en hårddisk?

Jag har just fått igång en gammal Tranfor på 10MB. Den innehåller Meny0
några administrativa program för en Ica Maxi butik och något spel.
Tänkte man kunde läsa sektor för sektor och dumpa till PC:n över
serieporten.

Läs mer om mina reparationsäventyr här:
http://elektronikforumet.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=62179

/Anders