[abc80] ABC802:a i graven... eller i alla fall behöver fixas...

anders at abc80.net anders at abc80.net
Tis Sep 21 01:05:59 PDT 2010

Laga den!

Jag vet inte vad frakten kostar till USA (där du fortfarande bor?), men om
du betalar den ska jag fixa fram ett bättre begagnat (fungerande) nätagg
till dig. Kan iofs posta hela datorkortet också...

Om du kan reda ut om det är nätdelen som är kass vorde det bra, den
försörjer både bildskärmen och datorn om jag minns rätt.

Mvh Anders