[abc80] Koppla till TV?

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Ons Dec 8 02:09:16 PST 2010

Minimalisten kan klara sig med två motstånd som blandar synk och video
(kanske 100 ohm?), men jag tror jag behövde ta synken innan inverteraren
på synksignalen

(se http://www.abc80.net/old/ver1/luxor/abc80schema/abc80schema_3.gif
längst till höger)

för att det skulle funka. Bättre att bygga en liten extern box...

Robert