[abc80] Video-ut lösning?

Per Mårtensson pm at dalsro.se
Fre Nov 19 21:49:55 PST 2021

Hej

Jo det är RGB variant när du väl får på RPI zero så finns alla tre fw för CPLD där så man kan välja det från GUI.
Angående Composite så tror jag inte RGB2HDMI tar det in utan du behöver ha sync separerat från video.

Har gjort en pull request för profilen till ABC80 så att den kommer med automatisk. Den har accepteras och kommer med i nästa release

Per