[abc80] Hjälp att identifiera ett par ABC-grejer

Anders Sandahl anders at abc80.net
Mon Juli 5 13:38:39 PDT 2021

Jag har någon pärm med CATNET dokumentation, men jag verkar inte ha
scannat dessa ännu. Jag har också en hög CATNET kort, men inte alla som
behövs. Minns inte vilka just nu, men massor av interfacekorten.

Jag kan kolla senare, både vad det gäller dokument och kort.

Spekulation: Kan MICA-lådan vara mass storage till CATNET? Mina två
kommer från samma ställe.

/Anders