[abc80] PDF av ABC-bladet?

Thomas Michanek thomas.michanek at comhem.se
Sön Mars 1 09:36:15 PST 2020

Av de kommentarer jag hittills sett så är vi uppenbarligen inte överens
om innehållet i dessa PDF-filer. Jag hävdar fortfarande att de bara
innehåller ett litet antal av sidorna i resp. ABC-bladet, eftersom jag
råkar ha alla fysiska exemplar. Och att det bara skulle vara de sidor
som berör ABC-datorerna stämmer inte heller.

Jag vet inte varför det råder olika uppfattningar om detta.

Jag har dock fått information om att det finns ett copyright-problem
med att göra alla nummer tillgängliga, så därför kommer jag nog att
avstå från att publicera eventuella kompletta inscanningar.

/Thomas