[abc80] PDF av ABC-bladet?

Karl Olav Bergesen kob at xfiber.com
Mon Feb 24 22:38:30 PST 2020

Ja, jeg skulle være kul å lesa.

/Karl Olav

-----Opprinnelig melding-----
Fra: ABC80 <abc80-bounces at abc80.org> På vegne av abc80-request at abc80.org
Sendt: mandag 24. februar 2020 21:00
Til: abc80 at abc80.org
Emne: Sammandrag av ABC80, Vol 126, Utgåva 2

Skicka meddelanden som ska distribueras till ABC80 till:
	abc80 at abc80.org

För att anmäla dig till eller avanmäla dig från listan via Internet, gå in på:
eller skicka ett e-postbrev till
	abc80-request at abc80.org
med ordet 'help' i ämnesfältet eller som innehåll.

Du kan nå ansvarig(a) person(er) för listan på
	abc80-owner at abc80.org

När du svarar på e-postbrev till listan, var vänlig och ändra ämnesfältet så att det är lite mer beskrivande än bara "Re: Innehåll av ABC80 sammandrag..."

Dagens ämnen:

   1. Re: PDF av ABC-bladet? (Erik Linder)

Message: 1