[abc80] Skillnad ABC800 C/M

juhasz juhasz at abc.se
Tors Jan 31 22:54:51 PST 2019

Kan man inte också se det på lappen för Basic-checksumma? Har för mig att det står BASIC-M på min 800a som är monokrom.....
Robert
Skickat från min Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Originalmeddelande --------Från: Thomas Michanek <thomas.michanek at comhem.se> Datum: 2019-01-30  16:40  (GMT+01:00) Till: abc80 at abc80.org Ämne: Re: [abc80] Skillnad ABC800 C/M
Svarar på min egen fråga: på etiketten på baksidan står det enligt
uppgift bara "ABC 800" (inget M eller C), men där står artikelnumret
190 9210-15 vilket tydligen är en 800 M (enligt servicemanualen).
C-modellen har för övrigt nummer 190 9210-11.

/Thomas