[abc80] ABC806 tangentbordsadapter

Robert Walker rsignup at walker.st
Tis Jan 8 00:10:55 PST 2019

Jo, jag är medveten om att detta förmodligen funkar för en 802 och
misstänkte att det kanske vara samma setup för 1600 och 800.

Dock har jag inte kunnat testa detta för nån av dessa och då tyckte det
jag det var bättre att vara specifik i namnet.

Om någon på listan kan testa detta med nån av ovanstående maskiner så
vi kan verifiera att det funkar vore jag tacksam.

Jag kan låna ut hårdvaran som behövs om det gör det lättare.

Mvh,
Robert.