[abc80] ABC806 tangentbordsadapter

juhasz juhasz at abc.se
Sön Jan 6 10:44:46 PST 2019

Coolt projekt!
När man är igång kan man också emulera musen R8 som kunde anslutas till abc99. se tex abc1600 servicemanual sektion 7.3... förutsatt att hostkortet stödjer mus...
(Till alla emulatorknackare så är mus/abc99 support en feature som jag skulle tycka var kul!)
Kolla gärna in esp32-chipet också - på den kan man inte köra usb men väl bluetooth tangentbord o möss....
Robert
Skickat från min Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Originalmeddelande --------Från: Anders Jansson <m8894 at abc.se> Datum: 2019-01-06  12:00  (GMT+01:00) Till: abc80 at abc80.org Ämne: Re: [abc80] ABC806 tangentbordsadapter
Bra!!!
Det finns kanske någon Arduino-låda som passar? Ser fram emot en bild när
du kör ett trådlöst tangentbord! Funkar det?