[abc80] Video/ström-kontakt

Peter Bortas zino at lysator.liu.se
Ons Feb 27 08:27:29 PST 2019

Det var jag som var ute och jagade en sån tidigare, utan framgång.
Tillverkaren är Connectral, men så här summerade jag upp tråden sist:

----------8<--------------------------------------
Jag fick just via LysKOM att "ELFA katalog #25 (76/77) har logotypen
för Connectral på motsvarande sida", och vidare att "Connectral verkar
för övrigt numera vara uppsuget i  Framatome Connectors International
(FCI), som i sin tur verkar blivit uppköpt av Amphenol".

Det gör att det nog finns väldigt lite chans till att hitta om
tillverkaren har ett restlager någonstans. Har varit ute på såna här
skattjakter förut, och vid uppköp brukar saker och framför allt
dokumentationen om dem försvinna.

Om du hittar en source så är jag fortfarande intresserad.

MVH,
--
Peter Bortas