[abc80] ABC80 med SD micro

Anders Jansson m8894 at abc.se
Sön Dec 22 01:25:08 PST 2019

Ja, det ska bli kul att höra mer om detta! Skriv till listan för oss som inte kollar Facebook.
Jag monterade fel 3.3V regulator så jag fick bara 2 kort klara innan jul. Men det ena har problem med wifi och det andra bootar inte ABC80 rätt, så jag får inte iväg några kort innan jul. Det är typiskt, det brukar aldrig krångla annars. Men gott nytt år ändå!