[abc80] abc80 FPGA på en multicomp?

Torfinn Ingolfsen tingox at gmail.com
Mon Sep 10 02:18:00 PDT 2018

On Wed, Sep 5, 2018 at 9:07 PM Joakim Nordlander <jonord at fika.org> wrote:

>   har också satt ihop Grant Searles MultiComputer, får du till nått så
> testar jag gärna.

Det tar nok litt tid før jeg har noe som kan testes, jeg er ganske
fersk når det gjelder å skrive kode i VHDL eller Verilog.
Så langt har jeg bare fått kompilert uten "errors", og fått opp noe
som ligner et testbilde på VGA-skjermen (bildet har feil farger, og
noe annet feil), det skyldes sikkert at knappen / bryteren som lager
testbilde ikke er definert, slik at den er aktiv.
SRAM'en er ikke definert, så maskina har ikke RAM ennå.

--
mvh
Torfinn