[abc80] VB: Hjälp med ABC80

Anette Brannermark anettebrannermark at hotmail.com
Fre Mars 23 23:44:05 PDT 2018

Anette Brannermark

________________________________
Från: Anette Brannermark <anettebrannermark at hotmail.com>
Skickat: den 23 mars 2018 11:12
Till: mailman-owner at abc80.org
Ämne: SV: Hjälp med ABC80

Hej,

Jag köpte min ABC80 1979 och den har alltså stått oanvänd i 40 år. Då jag nu är 70 år har jag börjat "dödstäda" Kopplade ihop datan då jag måste bestämma om jag ska slänga eller sälja den. Diskettstationen verkar ok samt tangentbordet men bildskärmen har fått fnatt. Har ni datasnillen något bra tips till mig?

Med vänlig hälsning

Anette Brannermark