[abc80] CMDINT.SYS

Thomas Michanek thomas.michanek at gmail.com
Tors Mars 29 04:47:12 PDT 2018

Jag har inte lyckats hitta någon dokumentation av ABS-formatet,
men ABS-filer tycks ha en header på 7 bytes innan själva koden börjar.
Det stämmer också på en CMDINT.SYS-fil som Hans Liss kollade på
åt mig, men det stämmer inte alls så bra på en annan CMDINT.SYS
jag kollar på. Där blir koden rätt märklig.

Någon som vet hur ABS-formatet är definierat och om CMDINT.SYS
är menat att vara en ABS-fil, eller om den har ett "eget" format?

/Thomas