[abc80] Colorful Animals (ABC806 slideshow)

Andreas Gustafsson andreas.gustafsson at gmail.com
Ons Mars 14 09:02:51 PDT 2018

Har snickrat ihop en liten slideshow för ABC806 nu, dels för att testa min
grafik-konverterare och dels för att experimentera med att ladda saker från
disk runtime.
Funkar fint i emulator och via ABCbus i alla fall, tvivlar på att det
fortfarande är någon som kör saker från disk fortfarande, men gör om det
finns det så meddela mig gärna om det kör som det ska!

http://ag1976.com/prods.html?prodplatform=26

Finns även att beskåda på Youtube för den som är lat:
https://www.youtube.com/watch?v=w6LsIeLsUFw&feature=youtu.be

Vill även passa på att tacka alla här på mailinglistan som hjälpt till att
svara på mina frågor, samt Anders Sandahl för att jag fick köpa hans fina
maskin! :)

/Andreas