[abc80] Högupplösningsgrafik på ABC806

Andreas Gustafsson andreas.gustafsson at gmail.com
Ons Jan 31 02:20:55 PST 2018

Ja, det problemet får jag också, men har inte orkat försöka luska ut vad
det är som går fel.
Precis som du har jag kört med en lösning med ett block med 0-bytes i
slutet på min assembler-fil, som jag justerar upp och ned i storlek
(nånstans mellan 0 och 256 bytes) tills det går igenom igen, högst
vetenskapligt... ;)

/Andreas