[abc80] Disassemblering av ABC80 Basictolk

Thomas Michanek thomas.michanek at gmail.com
Tis Jan 30 13:48:22 PST 2018

Nu blir jag lite förvirrad, Carl-Johan.
Det är alltså en egen disassemblering du pratar om, inte Arne Stockmans?
Du pratar också om en rapport du skulle skickat till ABC-klubben,
det är alltså en annan rapport än den som publicerades 1981?

Faktum är att jag ibland är i Bromma, så jag mailar dig nästa gång.

Som jag skrev i ett annat inlägg hittade jag min egen disassemblering,
men det är bara en printerutskrift, och det vore ju kul att ha den i
elektronisk form. Jag skulle förstås kunna scanna utskriften, men det
är ett par hundra sidor från en matrisskrivare... :-)

/Thomas