[abc80] Fröjdepinnar

Joakim Bergkvist joakim_bergkvist at hotmail.com
Tis Jan 30 11:10:24 PST 2018

Haha mjo jag kör redan msys i windows men vi är fyra i gruppen och en kör mac en linux en windows och jag kör alla tre så det är lite smidigt med python för komprimering och så :)
Just abcwin hade jag missat att det fanns. Började titta på datan själv på oscilloskopet men när data visade sej vara uppdelad i 259 byte block med sync emellan så gav jag upp och googlade
Kan lägga upp programmet någonstans om det finns någon annan som gillar python
Det funkar för övrigt utmärkt för mej att driva optokopplaren i abc80 direkt från line out på datorn