[abc80] @Anders Jansson: SD kort lösning för ABC 80.

Fredrik fsafstrom at gmail.com
Mon Jan 29 12:18:00 PST 2018

Hejsan...

Tyvärr missade jag dig på RetroGatherig men jag hämtade min och Anders
Källs ABCbus-SD.
Skulle varitt kul att träffas men vi kanske ses nån annan gång.
Anders Sandahl var mycket trevlig  och jag hade väldigt skoj på RG.

Körde lite igår, uppgraderade till Version 09 och lekte lite.
Har fortfarande inte klurat ut hur man får igång floppy emuleringen men
körde ;call(16384) och det verkar funka bra.
Skall kolla lite mer på Onsdag eller Torsdag, måste tyvärr jobba... ;-)

/Fredrik Säfström