[abc80] @Anders Jansson: SD kort lösning för ABC 80.

Robert Juhasz juhasz at abc.se
Mon Jan 29 01:49:06 PST 2018

I äldre versioner av ABCbus hade vi med min sd0: enhet som tillät direkt access till sd-kortets FAT-filsystem. Dock så funkade detta dåligt tillsammans med ABC-DOS, (och inte alls på ABC80x), så vet inte om det finns med just nu. Vad säger du Anders (J)?

Dessutom tycker jag man missar en del av ABC-känslan om man inte kör ABC/UFD-dos! ;)

Robert