[abc80] Retrogathering

Anders Jansson andj at hem.utfors.se
Sat Jan 27 13:57:55 PST 2018

Haha, det var inte illa! Kanske man borde bli lite aktiv på facebook ändå!

Mycket folk på Retrogathering. Här är två bilder.
https://www.abc.se/home/m8894/ABCbus/RG2018_pixelkonst.jpg
https://www.abc.se/home/m8894/ABCbus/RG2018_fargglipp.jpg
Färgerna på skärmen var mycket finare i verkligheten! Notera också Olas
ABC80 med joystick till höger i bild.
Mycket annat också förstås, inte minst Anders ABC1600 och ABC80 med
diskettstationer.

/Anders