[abc80] Mer ABC806...

Robert Juhasz juhasz at abc.se
Tors Jan 18 08:16:00 PST 2018

Kul att du kodar ABC806! Demo på gång till Retrogathering kanske? ;)

Abc80x har helt annat .bac-format än 80. Däremot finns väldigt trevliga filhanteringsfunktioner, så lätt att bara skriva en basic-loader som laddar in binära blobbar där man vill i minnet. Eller varför inte använda abs-filer. Peter har skrivit en konverterare.....

Robert

Skickat från min Xperia™-smartphone från Sony

---- Andreas Gustafsson skrev ----