[abc80] ABCBus-problem

Anders Jansson andj at hem.utfors.se
Sön Jan 14 02:47:11 PST 2018

Skumt! Externt minne borde väl inte anropas i detta fall? Blir det nån
skillnad om du startar programmet med GOTO 10? Blir det samma effekt varje
gång eller slumpmässigt? Kolla så att ingen pinne i bussen har böjt sig.

Nära WiFly-kontakten finns en pinne som betecknas B1 på UBW32. Om du
kopplar B1-GND så inaktiveras all extern minneshantering med PIC32. Det
går också att koppla B1-B2 eftersom B2 initieras låg.

/Anders