[abc80] DuinoMite-Mini kan kanske köra en ABC80-emulator

Torfinn Ingolfsen tingox at gmail.com
Tors Feb 22 05:22:18 PST 2018

Nedlasting av kildekode: jeg bare logget inn slik som det står på
login siden, deretter
branches, jeg valgte devemulator001, og den nyeste (øverste)
checkin'en. Da får du opp en siden som har downloads, både i zip og
tarball format.
En rask sjekk viser at det ser ut til å være alle filene.
HTH

>>> http://geoffg.net/OpenSource.html

>>> http://olimex.wordpress.com/2012/01/27/hacking-duinomite-basic/
>>> https://www.olimex.com/forum/index.php?topic=124.0