[abc80] CamelFORTH för ABC80

Robert Juhasz juhasz at abc.se
Tis Feb 20 11:02:07 PST 2018

Hmm.... lagom till att jag testat P! och P@ ser jag att det redan finns PC! och PC@ som dessutom var lite smartare kodade. Oh well, det är alltid kul att göra nya forth-ord, men frågan är om det är lönt att ha dem kvar........

Körde också diff på 1.01 o 1.2. Verkar vara minimala skillnader i grundfilerna...

Robert

Skickat från min Xperia™-smartphone från Sony

---- Robert Juhasz skrev ----