[abc80] Kabelfrågor och ABC-CAD - "mus"

Göran Åhling goran at eadc.se
Tis Feb 13 13:07:26 PST 2018

Jag har för mig att kontakterna fanns på Elfa förr i tiden, då när allt
var bättre...

Kanske kan man bläddra i en gammal analog katalog och hitta några
ledtrådar? Söka på nätet tycker jag funkar dåligt om man inte vet exakt
beteckning på det man skall ha...

Jag är rätt övertygad om att det INTE är en Luxor-kontakt, utan någon
normal kontakt-tillverkare som ligger bakom.

Lycka till!

/Göran