[abc80] Mer ABC806...

Stefan Nordlander stefan.o.nordlander at gmail.com
Mon Feb 5 03:16:47 PST 2018

"(skickar detta igen då jag tror att jag av misstag körde reply så att det
bara gick till Robert och inte till resten av listan)"

Ja kan snälla Admin för mail-listan ändra så reply-to är listan som default
och inte personen som skrev mailet. Gjort den missen själv flera gånger
samt (som nu) tar man reply all för att slippa skriva något manuellet med
resultatet att vissa får mailet två gånger.

Tack! :)
/shoe