[abc80] ABC800 C och tangentbordsproblem

Anders Sandahl anders at abc80.net
Tis Dec 25 13:06:06 PST 2018

Nästa tangentbordsfråga,

Har någon renoverat ett ABC99? Nu när jag delade mitt insåg jag att det
inte var Keytronic i dessa (tror jag egentligen visste).

Istället sitter det ett tangentbord från "General Instrument", och i dessa
sitter det fyrkantiga skumgummipaddar. Någon som sett sådana någonstans?

Jag har just fått mina runda från Texelec, efter 1,5 månader... Typiskt
nog passar de inte.

/Anders