[abc80] Video: ABC80 & ABC800 IoT för ESP32 utvecklad i Arduino IDE

Robert Juhasz juhasz at abc.se
Tis Apr 24 10:36:19 PDT 2018

ABC81 är bara min lilla uppfinning för jag tyckte det såg fånigt ut när man körde basic ii på abc80 o den skrev "ABC800". ;)
"ABC81 mode is really Basic II for ABC80 with UFDDOS + patched prompt" från readme.md

Basic ii kommer från programbanken/abc80/basicii.cod, så inget nytt där heller, men coolt att det funkar för, basicii är så mycket bättre!

Robert

Skickat från min Xperia™-smartphone från Sony

---- H. Peter Anvin skrev ----