[abc80] Lista BAC-filer på Win/Mac

H. Peter Anvin hpa at zytor.com
Fre Apr 20 15:53:55 PDT 2018

On 04/20/18 15:24, H. Peter Anvin wrote:

> En av de riktigt fantastiska grejerna med den här listan är hur mycket
> dokumentation vi har kunnat dela med oss. Skulle vilja scanna mina gamla
> ABC-blad, men det tar mycket tid eftersom de är bundna och det gär inte
> att köra genom sheet feedern.

Vilket påminner mig att jag faktiskt har en uppsättning MSG-loggar.  Jag
är inte 100% på att jag egentigen bör dela med mig dem, men de har så
mycket användbar information att jag laddat upp dem... men kanske vi bör
hålla det till listans medlemmar, så jag har laddat upp dem på en
"hemlig" URL:

https://www.abc80.org/pub/docs/msg/cns90mwiom9adpfg/