[abc80] ABC802 röktest

Anders Käll anders.kall at gmail.com
Fre Okt 20 00:59:03 PDT 2017

Jag byggde en konstlast till nätaggregat av en kontakt och några
effektmotstånd. Kostade inte många kronor. Dels för att aggregatet vill ha
last för att arbeta på rätt spänning, dels för att se hur aggregatet beter
sig under last. Man vill ju inte förstöra modermodemet....

/Anders

En sak till, det sitter batterier i ABC806. Löd bort och återvinn!