[abc80] ABCbus + ABC 800

Anders Sandahl anders at abc80.net
Ons Jan 25 01:06:24 PST 2017

Vet du om du haft diskettstation till din 802:A?

Jag trodde alltid 802/806 kom med UFD-DOS prom, men det kan ju vara bytt
mot LUXNET eller något annat. Kan du försöka kolla vad du har för PROM så
att vi vet att det är det som är problemet? Innan jag börjar skicka en
massa PROM som inte fungerar...

Det vore intressant att höra med de som fått detta med ABC800 att fungera
om vilka DOS-PROM de har. Så vi vet vad som fungerar och varför.

/Anders