[abc80] ABCbus + ABC 800

juhasz juhasz at abc.se
Ons Jan 25 00:58:09 PST 2017

Jag tror också jag skulle behöva hjälp med nytt rom till min 802a! Den beter sig på samma sätt, och jag har förstås ingen eprom-brännare... kan också tänka mig att swisha lite... ;)
Robert

Skickat från min Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Originalmeddelande --------Från: Anders Sandahl <anders at abc80.net> Datum: 2017-01-25  09:40  (GMT+01:00) Till: rsignup at walker.st Kopia: abc80 at abc80.org Rubrik: Re: [abc80] ABCbus + ABC 800
Det ska sitta en klisterlapp på PROM:et, du hittar en beskrivning om hur
du hittar rätt PROM här:
http://blue.abc80.net/archive/luxor/Prom/doc/byte-av-DOS-PROM.pdf

Tror det borde stå något i stil med: "ABC 6-11 UFD" på det.

/Anders