[abc80] Program för att hantera dsk-filer?

Anders Sandahl anders at abc80.net
Mon Jan 23 12:42:11 PST 2017

Jag tröttnade på min gammel-PC. Jag gjorde till slut slag i saken och
köpte mig en Kryoflux. Då kan man köra på sin moderna PC:
http://www.kryoflux.com/?page=kf_features

Jag har även kör med 8" diskstation och läst både ABC och DEC PDP-8
disketter med gott resultat.

Jag skaffade kryofluxen för att jag har andra disketter än ABC-disketter
att läsa. Har man en handfull disketter att läsa kanske det inte är värt
investeringen...

/Anders