[abc80] ABC800 Micro SD problem

Anders Sandahl anders at abc80.net
Sön Jan 8 06:53:16 PST 2017

Hej,

Om jag får önskamig något så är det stöd för 640K och 8" disketter också.

Sen vorde det snyggt om man  hade ett basic-program som ligger på HD0: som
kan prata direkt med MCU-programvaran. Då skulle man kunna lista vilka
diskett.image:ar man har på SD-kortet och välja vilken/vilka man skulle
vilja "mounta" just nu. Något liknade finns för SD2IEC (som är
motsvarigheten till C64).

/Anders