[abc80] ABC800 Micro SD problem

Anders Sandahl anders at abc80.net
Ons Jan 4 10:28:05 PST 2017

Det kan vara så att DOS-prommet är en annan version, vet du om du har
UFD-DOS i datorn?

Du kan byta DOS-prom mellan C och M det är samma. Bara optionsprommet
skiljer.

Kanske kan:
http://blue.abc80.net/archive/luxor/ABC80x/ABC800-dator-bruksanvisning.pdf
vara till nytta. Där finns i alla fall var de olika PROM-en sitter och var
som finns i dem.

/Anders