[abc80] Periodiskt återkommande osynk...?

Robert Juhasz juhasz at abc.se
Ons Jan 4 02:11:03 PST 2017

Nejnejnej, det går inte, då kommer ju realtidsklockan gå fel och mitt kassett-registerprogram som jag kör sen ge fel tidstämpel när jag matar in nya kassetter! ;)

Skämt åsido - det var ju riktigt smart! Det kostar förmodligen mindre i cykler att bara sätta minnescellen 253:240 till tex 255 så NMI-rutinen inte går den långa vägen - man kan ju göra det varje frame till och med!

Robert