[abc80] ABCbus + ABC 800

juhasz juhasz at abc.se
Ons Feb 8 23:29:22 PST 2017

Ja, det står ju 6-22 på romet ditt så för att ha ufddos ska man väl ha 6-5 eller 6-51 enligt listan nedan... men Anders J är ju felet med abc-dos på spåren...
Robert

Skickat från min Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Originalmeddelande --------Från: rsignup at walker.st Datum: 2017-02-09  06:38  (GMT+01:00) Till: abc80 at abc80.org Kopia: Sandahl <anders at abc80.net>, juhasz <juhasz at abc.se> Rubrik: Re: [abc80] ABCbus + ABC 800
Hej,

Hur kan man se version av PROM:n ?

Här är en bild från insidan av min 800:a ifall det hjälper
https://www.dropbox.com/s/e23so3xgdfz9eoh/2017-02-07%2006.01.42.jpg?dl=0

/Robert

PS. Förra meddelandet stoppades nog av maillistan pga. attachad och inte
länkad bild. DS.