[abc80] Tangentbordsproblem 806:a / ABC 77

rsignup at walker.st rsignup at walker.st
Fre Apr 14 09:26:44 PDT 2017

> Det låter som reset-switchen är konstant intryckt på baksidan av
> tangentbordet.

Tyvärr inte, jag prövade att trycka på den när jag tog i sär det och det
verkar funka.

Man kan "skriva" på det, det blir bara "fyrkanter" på skärmen, så det är
nått annat. Precis som "bell" sänds helatiden till datorn.

Skall kolla alla lödningar sen.

Noterar också att själva sladden, gummihöljet har torkat ihop, nog inget
problem än estitiskt, nån som vet vart kan man köpa en ny sådan sladd ?