[abc80] FPGA-kort, gratis frakt från arrow.com

Anders Jansson andj at hem.utfors.se
Sat Okt 22 05:03:08 PDT 2016

Finns även på Digikey.se till exakt samma pris. Digikey bjuder alltid på
frakten över 500 kr. Numera ska man inte heller få nån separat
tulldeklarationsavgift eftersom de samordnar all import till Europa.
156.25 USD blir enligt Digikey ca 1333 kr + moms = 1777.
http://www.digikey.se/product-detail/en/terasic-inc/P0528/P0528-ND/1833602

/AndJ