[abc80] ABC80 dokumentation!

Anders Sandahl anders at abc80.net
Sön May 29 01:48:54 PDT 2016

Hej,

Jag tror jag har den mest omfattande samlingen av scannat Luxor-material.
Det är både sådant som jag scannat själv och sådant som jag hittat under
åren och laddat ner. Jag lade upp hela rasket här:

http://www.abc80.net/luxor/docs

Det finns också en del som länkats från vår stilla insomnade sida över
samlingen. Dessa dokument finns ännu så länge på båda ställena. Jag vet
också att hpa har lagt up en del av dessa. Jag har dessutom försökt att få
Al Kossow på bitsavers.org att lägga upp det, men det har inte lyckats
ännu.

Finns det fler saker där ute som jag missat så maila gärna en länk så
lägger jag upp det.